sobota, 24 września 2011

Motylkowy bieżnik

Dziergałam go tydzień, a potem równo tydzień oczekiwał, aż go uwiecznię, ech, ten brak czasu...

Ale w końcu jest. Mój pierwszy wyrób szydełkowy, gdzie musiałam dodawać pełne kratki, jak widać ciągle się uczę nowych rzeczy, może niezbyt pięknie wyszło, ale wiadomo, co czyni mistrza :)




I woreczek, też mój pierwszy. Takie piękne woreczki oglądam na Waszych blogach, że zapragnęłam i ja takowy posiadać :)


Trochę mi jeszcze nici z w tym kolorze zostało, na pewno zrobię z nich okrągłą serwetkę, też filetem i jak wystarczy, to kolejne woreczki.

Pokażę jeszcze, co napotkałam podczas ostatniej wycieczki rowerowej, nieczęsty to widok w mojej okolicy (no chyba, że to ja mam pecha i nie trafiłam do tej pory) - piękna kępa wrzosów.


Bardzo dziękuję za odwiedziny i witam w moich progach nowych obserwatorów :) Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Śliczna serweta! ja też jeszcze nic nie robiłam z dodawanymi kratkami.Woreczek też super!

    OdpowiedzUsuń
  2. To i tak szybko zrobiłaś piękny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały ten bieżnik, śliczny wzór

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta-bieżnik. Dodawanie kratek nie jest takie trudne, sama niedawno się nauczyłam.
    Woreczek-ciacho!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieżnik śliczny!Woreczek uroczy:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bieżnik, woreczek przesłodki... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje prace.I to pierwsze? Wrzosy również bardzo lubię:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj...chyba mi wzrok słabnie w zastraszającym tempie,bo ja nie widzę niedoskonałości...PIĘKNY JEST!!! No i zdjęcia pięknie go eksponują :)
    a na woreczek narobiłaś mi ochoty...jak tylko uporam się z pozaczynanymi robótkami to sobie sprawię ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny kochane, jak przyjemnie się czyta takie słowa.. Dziękuję :) aż chęć bierze, by biec i zaraz łapać za szydełko i znów coś udziergac :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieżnik fantastyczny, podziwiam i zazdroszczę wytrwałości - mój nadal leży w koszyku w połowie nieskończony...Ale może teraz wezme się do pracy i wreszcie skończę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Очень нежно и изящно!!!Супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. travkaseleneet
    спасибі:)

    Szarotka - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba bieżnik, piękny wzór i pięknie zrobiłaś! Woreczek uroczy! Wrzosy uwielbiam! Pozdrawiam i słonecznej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.